jag är lite less

What to do now?  Jag har precis mött Emmelie, hon ringde och frågade om jag ville möta henne på vägen för att hon skulle hem till Firat. Det första hon sa när vi möttes var  ''Åh Denice, kan inte du bära min väska!, den är jätte tung.''  Hehe.. Typiskt Emmelie.

Förövrigt så är jag inte rikigt på topp idag alltså. Jag är less. Less på allting och less på alla. Jag vet inte ens varför.
Jaja.. det är en ny dag imorgon så jag hoppas att den blir lite bättre. Jag hade tänkt kila ner till centum och äta lunch samt göra lite annat skit. Dessvärre så är allt mitt smink hos syster i kungsängen så jag får dissa den planen. Istället kilar jag till solslätten eller något annat fik med avlägset.., eller avlägset och avlägset men det springer inte så mycket folk däromkring så det gör inte så mycket om jag är ofixad. Det skulle dessutom vara skönt att ta med daton dit. Jag måste skriva lite saker och jag får inte riktigt någon ro här hemma. Jag måste leta upp en dataväska..

Nu ska jag se på film.. Jag är himla sugen på att se sex and the city filmen., jag borde ha den på datan faktiskt.

Hur som helst.. nu ska jag sluta skriva...  



Denice


Kommentarer
Postat av: emmelie

hehe förlåt men den var faktiskt jätte tung och du är ju faktiskt jätte stark :) jag kan fika med dig på solis :D

2009-08-30 @ 22:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0