Hej alla glada!

Hej, denice suger om någon som vill ge upp våran blogg. Aja hur som helst jag har faktiskt tänkt att blogga både igår och idag. Just nu sitter jag och har webbdesign, grym är jag. Vänta ni bara så kommer vi snart ha stans snyggaste blogg;)

Vad har hänt i mitt liv sen jag blogga sist då? hmm ja vi var på kräftis, har lite bilder som får komma upp senare idag, har nämligen inte kameran med mig.  Vet inte ens om jag kanske redan har skirivit om detta men aja skitsamma isåfall får ni som missat de se det igen.

Igår efter skolan gick jag och hämtade wiggo på dagis, han var jätte söt. Sen gick vi hem och åt mellis, heter det så? Varför slutar man egentligen att säga mellis när man blir äldre? aja sen gick jag hem till mamma en snabbis och där spelade min bror och firat xbox och jag kollade på film. Sen åkte vi och beställde mat och åkte hem till mig och kolla på ice age 3.

Just nu väntar jag bara på att få sluta för då ska jag och becca gå till matsalen och äta pannkakor mmm jammi! Sen måste jag springa för jag börjar jobba 11:30.

Förresten, vi har ju haft en väldigt flickig blogg hittils, rosa, blommor osv. Blomman är kvar men jag bytte färg och mönster på bakgrunden. Säg vad ni tycker? vad passar våran blogg bäst? Den bakgrunden är bara tillfällig, men kände att jag ville skapa en förändring hehe!

Nej nu är de dags att sluta blogga, senare kommer de bilder från när jag och becca gör ett försök till att hjula också eller hur det stavas, igår på idrotten, har faktiskt lite små ont i ljumskarna haha. Jag kommer vara död ikväll, det kanske blir utgång också men det tvivlar jag starkt på. 
 

Här är jag och lilla stump beccis



XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0