gårdagen blev lyckad

Hur kommer det sig att jag vaknar tidigt varje gång jag verkligen behöver sova? Varje gång jag dricker alkohol och lägger mig sent vaknar jag oftast innan 10 morgonen där på.
Hur som helst.. vi var ute igår och jag tycker att det var en lyckad kväll. Det blev lite senare än planerat men vi hade det faktiskt väldigt kul. Däremot kan jag inte låta bli att ha en ångestkänsla i magen. Det känns som att jag gjort något dumt men jag kan inte komma på vad. Jag går igenom kvällen bit för bit men det hjälper inte. Och trots det kan jag inte få ångesten att försvinna. Irriterand.
Förövrigt så kommer det förmodligen upp bilder lite senare.


Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0