fjortisbloggar hiss eller diss?

Hej! För första gången ska jag skriva om någonting annat än vad jag har gjort idag eller om vad jag har köpt eller vad jag ska göra ikväll.

Jag vet inte hur många av er som läser våran blogg läser andras bloggar, dom här större bloggarna. Jag har väll egentligen inte någon direkt jätte koll på dom här större bloggarna, dom jag läser är blondinbella, kenzas och en tjej från piteå. Jag har helt enkelt bara fastnat för dom här bloggarna och jag kommer ihåg när jag började läsa blondinbellas blogg vilken idiot tänkte jag, men hon är ingen idiot inte alls. Hon är ju hur duktig som helst, hon har egna företag, sveriges största blogg, en lägenhet på lidingö och håller på att skriva en bok. Allt de får man inte av att vara korkad, alltså måste hon ha någonting innanför pannbenet, de anser iallfall jag. Sen kenzas blogg, den är väll egentligen inte så speciellt intressant men hon är sig själv, skämtar om allt möjligt hon är naturlig och jag gillar henne. Men jag läste idag i kenzas blogg om Katrin Zytomierska om att hon varit och pratat på the voice om massa ungar som bloggar, gick in på kisses blogg med tanke på att jag täntke att hon måste mena henne. Hon är alltså den absolut mest patetiska 18 åringen jag någonsin varit med om, jag har läst hennes blogg 5 gången kanske och jag hoppas över hela mitt hjärta att den människan är oseriös med de hon skriver och den hon påstår sig försöka vara. Jag förstår absolut att de finns flera tusentals människor i sverige som skrattar åt henne, för jag tror ju definitivt inte att någon på fullaste allvar tycker att hon är vettig. Hur som helst jag kan inte skratta åt henne, jag ryser när jag läser hennes blogg så mycket skäms jag.

Jag menar det är säkert hälfen av dom som läser våran blogg som skrattar och hånar oss, men vi kan omöjligt vara lika patetisk som hon. Den andra hälften är nog faktiskt familj och vänner som bara tycker om att följa oss. Jag kan illafall inte påstå att vi är korkade. Kenza kommentra de här väldigt bra iallfall och jag håller med till 110% självklart får den här kissie läsare, vem hade inte fått? genom att håna andra, vara ytlig. Men vilka stora företag vill sjunka så lågt och förödmjuka sig så mycket genom att jobba med henne genom hennes blogg? inte många om jag får säga vad jag tror. Människor kommer aldrig ta dom här tjejena på allvar, de kommer iallfall att ta tid trotts att dom också vaknar upp en dag och inser att man måste växa upp. Men aa dom kommer bara få de tuffare att bli accepterade och dom har ingen annan än sig själv att skylla. Jag syftar inte direkt på kissie egentligen för de finns ju självklart många som hon. 


Det här är illafall vad jag anser om de hela, jag säger helt klart fjortisbloggar Diss, med stort D.

här kan ni se när Katrin Zytomierska var med i the voice och jag gillar henne grymt mycket hon är skön.




Ha det så jätte bra allihopa!


                                                        XOXO EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0