En tradition som verkar hålla i sig

Hej! förra året hade vi ju kräftskiva som blev väldigt väldigt lyckad enligt mig, jag hade inte tänkt att vara med i år. Men jag har ångrat mig, jag har lovat sen 2 månader tillbaka att passa marlene och jörgens barn, så jag får docka dyka upp hos tobbe lite senare. Frågade precis min Firat om han kunde vara så snäll och gå på systemet åt mig och han säger nej jag tänker inte köpa åt dig för jag vill inte att du ska dricka,öööh haha? hur gammal är jag nu igen? du är min pojkvän och inte min pappa och sen säger han att de är likadant som när han kör bil. För att jag brukar säga att bara för att alla andra kör snabbt måste inte du göra de. Men de är inte riktigt samma sak enligt mig, de säger jag för att jag bryr mig, jag vill inte att de ska stå någon sketen polis bakom något träd och ta hans körkort.  Men men jag hoppas han är oseriös men jag vet faktiskt inte om han är de haha. Aja det får väll bli en alkoholfri kväll för mig annars.



Hur som helst, så såg vi på enligt mig en av dom bästa svenska filmerna som gjorts. Män som hatar kvinnor en riktigt bra film, den rekomenderar jag starkt.

Förresten de blir mina nya skor ikväll ;)

XOXO EMMELIE

Kommentarer
Postat av: Barn

Han verkar vara riktigt skön ju!:)

2009-08-21 @ 21:17:15
Postat av: Emm

Ja jag menar de!!!

2009-08-22 @ 21:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0