bloggis

Män som hatar kvinnor var, precis som alla andra redan sagt, toppen bra!
Förövrigt tänkte jag bara säga.. vår blogg suger. Seriöst. Jag bloggar om att jag åker fram och tillbaka till jobbet och Emmelie uppdaterar en gång i veckan. Det kanske är dags att köra ett uppehåll tills livet blir intressant igen.. eller åtminstone tills vi har något intressant att blogga om. Förhoppningsvis dörjer det inte allt för länge tills jag orkar skaffa ett roligare liv så då kanske bloggen blir bättre igen. Eller så kan jag ju alltid ta och berätta mycket skoj av det som händer på arbetstid istället.. I söndags tillexempel såg jag och Gabriel barnförbjudna grejjer. Tänker inte skriva vad vi såg eftersom jag vet att lite mindre barn läser bloggen ibland men tjejerna förstår om jag säger att de tapetserade., haha, lite kodord sådär.
Förövrigt så blev jag tilltalad  ''men din äckliga jävel'' av min kära kollega Alan på jobbet idag. Känns ju sådär måste jag ju säga.  Hahaa. Älskar att han fick så dåligt samveta över det.


Jajjaaaaaa. Nog om det.. nu är det sängdags.


Puss Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0