Because im back

Hej! Ja, om de vore dags att skriva ett litet blogg inlägg då. Sommaren är slut och nu ska man tillbaka till verkligheten, skolan började igår och jag är sjuk idag. Var och kollade på hjärtis match i måndags och frös som fan, satt och skakade i ungefär 90 min. Så jag förstod att jag skulle bli sjuk, men igår efter skolan jobbade jag i 4 timmar och idag blev jag hemma. Jag har feber lite till och från, jätte jobbigt faktiskt.

Iallfall så har min sommar varit sådär måste jag säga. Det har hänt mycket tråkiga grejer och sommaren har gått så himla fort. Jag har iallfall hunnit vara på åland dock bara 1 vecka men jag fick chansen att träffa mina underbara vänner där och ha några riktigt roliga och även galna kvällar. Jag har fått ett ärr på min högra fot från en blåsa som kom efter att jag gick i ett par nya skor i ca 7 timmar, alkoholen fick mig dock att inte känna någonting. Men de var de värt, de var de värt haha med tanke på att jag, elin, sara och sofie höll på att kissa på oss när en fågel jävel bajsar på mig 2 ggr kl halv 5 på morgonen när vi satt och åt mat och efter bara nån minut på elins tröja, eller snarare pinkos tröja som elin låna hahah, de är oförglömligt!

Det var sorligt på ett sätt att åka hem för de kan ha varit den roligaste veckan under sommaren. Jag har även bytt lite umgänge, jag som tyckte beccis var en riktigt bitch från och till i 1an och 2an idag älskar jag becca. Man behöver bara få lite egen tid med henne, hon är en pärla och vi hade några roliga svängar till väsby tillsammans med min andra pärla Bea sen har jag några andra pärlor som varit med och förgyllt min sommar sofia, daniella såklart!
När jag tänker efter har jag knappt umgåtts med denice alls, de är ju förjävligt rent ut sagt, men hon umgås ju med dom andra tjejerna och då blir de väll så. Sen har jag blivit riktigt tråkig också måste jag säga haha, jag hoppas de kan bli ändring på de. Får väll hoppas på att de blir mycket jobba så jag får in lite extra pengar för att sedan åka och hitta på nått med alla och definitivt Nisse. 

Det har faktiskt inte hänt så mycket mer, eller ingenting jag orkar ta. Just nu ligger jag och kollar på 17 again, zac är riktigt ögongodis men jag tycker han är lite för pojkig på nått sett haha. Iallfall, jag hade skrivit til hit, och datan hänger sig och jag måste stänga av den, gissa och jag blev rasande? men som tur var så fanns allt som utkast i arkivet.

Prata precis med becca och vi bestämde att vi skulle hitta på någonting i helgen, så jag hoppas jag inte blir sjukare utan bara mår bättre och bättre. Ska på begravning på fredag också, så de vore ju ett plus om jag höll mig frisk.

Förresten, min pojkvän som jag anser att är den bästa i hela världen var precis i kista med några kompisar och kolla på bio. Igår var jag där i 15 min med marlene och går ju självklart och kollar på skor, självklart hittar jag några som jag blir blixt förälskade i med hade inte pengar. Så nu fick han köpa dom idag, dom är fan riktigt snygga om jag får säga de själv. Eller vad tycker ni?

Hello new shoe


Ett par riktiga emms enligt mig. Tycker dock dom ser lite små fula ut såhär på bilden.
Jag sålde ju mina high heels från scorett på tradera, fick 600 :- för dom och dom är använda i sammanlagt 2 timmar och kostade 1000:- vilket dom fortfarande gör. Men dom var stl 36 och var förstora, dom stod ju bara och blev dammiga. Hoppas jag inte börjar sakna dom, investera ju ett par billigare och faktiskt snyggare än dom, eller dom svarta är mera diskreta och jag gillar ju lite annorlunda skor. Men har även ett par svarta snygga från mq som jag köpte i maj, sen får de väll bli nästa sko köp ett par enkla svarta pumps men i stl 35 this time.

And bye


Aja hur som helst, vem vill veta såhär mycket om mina sko tankar? haha. 
Tänkte ge er bilder från sommaren, men alla är på pappas dator. Så jag får lägga upp dom imorgon:)

You rock!


<3


Lägg märke till mitt fåglbajs, och mina totalt förstörda frisyr.


Piccis på trappen


I just love sara


Det blev några iallfall!

XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0