back in school

Hello!

då var de måndag igen och jag är seriöst helt slut. Först hade jag ljudteknik eller ljudmedier vet faktiskt inte själv, lekte lite med teknikbordet och sen fick vi rast.  Efter de skulle vi ha svenska men anna var sjuk så de blev en riktigt lång håltimme. efter de hade jag psykologi som faktiskt hjärtis också går med oss, eftersom han läser några kurser på komvux, vilket är skit bra för om jag skulle missa nått så har ju han antagligen varit där och så kan jag äntligen få hjälp till något prov haha. Efter de hade jag engelska och sen sluta jag, åkte och hämta min lilla nya data hos hjärtis och nu ligger jag hemma i soffan och kollar på ett gammalt avsnitt av gossip girl, vad jag saknar de programmet är de någon som vet när de börjar igen?

Nu ligger jag också och funderar över om jag ska åka hem till marlene och jörgen en stund eller om jag ska sova en stund och sen plugga teori och sen komma tidigt i säng. Vad röstar ni för?

Hur som helst så ska ni nu få bilderna från min kamera från lite olika tillfällen under dom 2 senaste veckorna:)

Förresten så var jag och hämta ut min svarta väska som jag beställde och den var inte riktigt som jag tänkt mig, trodde den skulle vara mycket större. Den var rätt liten men jag valde att behålla den endå, med tanke på att jag upptäckte att min favorit väska håller på att gå sönder.


Min nya söta lilla dator

XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0