är hon påväg tillbaka?

Hej!

2 inlägg på en och samma dag, ojoj är jag påväg tillbaka kanske? aa vem vet, inte jag iallfall:)
Jag hade ju lovat lite bilder, men tyvär så har jag tappat bort min kamera kabel så de kommer inte att bli några bilder.

Jag kan säga att jag är skit trött, direkt efter skolan gick jag och jobba, och de gick jätte bra. Men sen fick jag vänta på denice en timme också, sen gick jag jennilee och denice och fika. Jag jennilee och denice hehe oj vad konstigt de låter, precis som när vi var små:) Efter det åkte jag iallfall hem till marlene, där åt jag middag tacos blev de och de var mummsigt. Massa som har undrat vad jag ska göra ikväll om jag ska med ut men för de första så orkar jag verkligen inte och för de andra så har jag ju shoppat och beställt ännu mera kläder och har en räkning att betala. Så jag måste ju såklart prioritera det, sen är jag pank igen och de suger verkligen.

Kan ju passa på och visa vad jag har beställt så länge


den här köpte jag  här om dagen på lindex barnavdelning i stl 134, sen ser dock inte alls ut såhär. Jag kan inte stänga den eftersom jag förhoppningsvis har lite större tuttar än en unge med stl 134 har haha. Så jag har den öppen och det blir som en kort jacka för mig. Hmm hoppas inte jag gav  någon ett tips nu.


sen har jag beställt den här väskan från hm, jag stammis på hm? ja tack. jag har handlat för 8 tusen där de här året haha de känns ju helt sjukt.


Sen har jag också beställt den här mcjackan. Jag ber för att den ska sitta snyggt alltså





Nu ska jag åka till min råtta och spela mitt sims 3
Ha en trevlig kväll, jag kommer sova större delen av den.

XOXO EMMELIE

Kommentarer
Postat av: Lia

Sjukt snygg väska! Den där jackan har jag också kikat på hehe =)

2009-08-28 @ 23:01:05
URL: http://liasplace.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sjukt snygg väska! Åh, den där jackan har jag också kikat på =)

2009-08-28 @ 23:01:33
URL: http://liasplace.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Hehe jaa visst är dom fina:)

2009-08-29 @ 12:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0