Vår vår vår

Hello!

Hoppas ni mår bra, dåligt med uppdateringen här från min sida. Ja idag åkte dick, jennilee och mika til härliga norrland, och här sitter jag i min ensamhet och har det tråkigt..  Har även beslutsångest för om jag ska åka till åland imorgon, träffa alla tjejer och sedan gå ut på fredag, för att sedan ta båten tillbaka hem på lördag trött och bakis. eller ska jag stanna här hemma, med denice festa i helgen med alla tjejer som man inte sett på flera månader typ och sedan äta påskis middag hos nisses moster på lördag. Jag har helt enkelt panik, jag är uttråkad. Kom hem från firat för ett tag sen ,vi såg på en film som jag hyrde igår, shit kom nu på att jag glömde den. Iallafall den var bra Eagle eye tror jag den hette, men jag är trött på att se på film och inte göra nått. Det blir tråkigt i längden, plus att nu är det vår så nu ska jag försöka vara ute så mycket som möjligt haha. Jag och nisse har haft det jätte mysigt dom här dagarna som varit i veckan!  cyklat, köpt frukt, ätit glass, fikat på finkan aa ni vet sommriga saker.

Men nu måste jag avsluta det här för att gå över till marlene och vara barnvakt åt min älskade lilla wiggo jag tror faktiskt att vi ska gå på promenad.

Hoppas ni får en bra dag

You know you love me XO XO Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0