Vakna 5 kuuuul!

Emmelie here your one and only source..

Måste bara börja med att säga att min fot har somnat, åh det är bland det värsta som kan hända haha sjukt obehagligt.
Iallafall, kan ju bara börja säga att jag vakna kl 5:03 imorse och kunde inte somna om, riktigt jäkla jobbigt kan jag ta och tala om. Så jag fick ligga och tänka till ungefär kl 6, man kan ju undra om det var meningen att jag skulle göra det.

Förresten så har jag verkligen verkligen panik över åland, ska jag åka eller ska jag inte åka? Alla är hemma den här helgen, plus att alla ska ut imorgon. Det ända som håller mig kvar nu är att jag bara inte orkar ta mig till centralen, sen buss och sen båt, det tar för lång tid och jag är alldeles för bekväm. Men jag har smsat pappa att han ska ringa nu, och om han kan fixa så att jag kan åka med på cinderella ikväll så åker jag med. Låter liksom ödet bestämma ;)

Tänkte att jag kanske borde ta och börja fixa till mig lite, för jag ska antingen med Marlene och kolla på present till Wiggo eller så ska jag träffa Denice och Jessi för att fika.

Jaja nu ska jag iallfall sluta blogga, här får ni ett klipp med en atrid lindgren medley haha jag älskar att lyssna på den här!

Wiggo älskar också den här :D



XO XO Emmelie

Kommentarer
Postat av: Peter

Mer listor för helvete

2009-04-09 @ 19:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0