Äntligen Fredag

Hej på er!

Åh vilket underbart väder. Jag längtar så galet mycket till sommaren alltså! 

Idag har det varit en hyfsat lång skoldag. Eller jaa bara från 8 .15 till 15.30 typ  men ändå så är det längre än vad jag är van med nu. Första lektionen var Ergonomi och den kursen har precis börjat. Det va första gången jag var där, ( läranen var sjuk förra fredagen, påsklov, jag var sjuk fredagen innan det) så det var rätt roligt. Eller är väldigt skeptisk till kursen men den blir nog väldigt lätt och det passar mig utmärkt just nu.
Efter skolan åkte jag och hämtade ut mitt paket som kommit från Hm. En super fin blus och en blå sjal. Toppen!


Jaja how ever.. Imorgon ska jag berätta en sak för er kära läsare, det är något speciellt med morgondagen förstår ni. Jag undrar om ens Semlan vet vad det är för dag?




Tiden går fort när man har roligt


Bilden är från två år sedan när jag och Pauline picknickade i hästhagen



Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0