Tralalalaaa

Heeeeeeeeeejjis :)

Jag sitter hemma hos Emmelie. Vi funderar på att se en film eller något men eftersom Emmelie är så gaalet seg blir nog inget. Tror pappa kommer och hämtar mig snart.

Idag måste jag bestämma mig om jag ska åka till Norrland eller inte. Usch, ni anar inte vilken ångest jag har alltså! Det är bara en vecka av mitt liv men ändå reagerar jag som om det är ett livsviktigt val. Hehe.. Känns som om jag behöver åka bort ett tag men ändå så skulle det vara otroligt skönt att vara själv hemma., både hos mamma och pappa dessutom. Fast jag hatar ju att sova själv. Innan jag går och lägger mig kollar jag igenom hela huset, bakom dörrar och under alla sängar, sen låter jag gärna ett par lampor vara tända utanför rummet.
Jag kommer tvinnga någon att sova hos mig. Dessvärre kan jag då fan inte räkna med att Emmelie ställer upp. Självklart inte. Kan kanske få henne att vara hos mig tills jag somnar och komma tillbaka på morgonen lagom tills jag vaknar igen. Natten kommer hon givetvis spendera hos fiskis men det hade räckt för att göra mig lite nöjd i alla fall.
Får se hur det blir..

Imorgon ska jag och mamma åka och kolla på balklänningar. Jag har redan en bild av hur min klänning ska se ut så tror att jag kommer vara extremt kräsen. Den ska vara perfekt.


// Denice


En bild från Norrland, två år sen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0