Balklänning igen..

Godkväll på er!

Som jag tidigar berättat var jag och kollade på balklänningar idag. Första stället var en besvikelse och jag var minst sagt otaggad när jag och Emmelie begav oss till den andra butiken. Dock blev jag glatt överraskad. Jag hittade en jättefin blå., axelbandslös och med lite diamantliknande grejjs på. Lite större kjol och sånt. Sen prövade jag en röd. Åh vad den var fin. När hon tog fram den blev jag extermt lättad. Den såg precis ut som jag tänkt mig. Stor och väckad kjol. Den var jätte fin vid bysten också. Baktill var det en röd rosett. Jag vet inte om det kanske blir för mycket men den var liksom enkel på något vis ändå. Den var väldigt märkbar men ändå inte gräddbakelse. Perfekt. Dock är jag osäker på färgen. Röd är inte min favorit färg precis och jag vet inte., det känns så osommrigt som det kan bli på någe vis. Sen har jag ju alltid viljat ha en rosa såklart. Får se hur det blir. Jag antar att mamma ska få vara med och säga sitt också. 
Jag tog massa kort men dem tänker jag inte dela med mig av. Vill ju inte avslöja allt för mycket om det nu råkar bli någon av de klänningarna.

How ever.. nu ska nog jag, Emmelie, Jennilee, Mika och pappa kolla på film. Mysis mysis. De åker ju till norrland imorgon. Det blir ju inget för mig och Emmelie., känns lite sådär men det går nog bra ändå.. :)

Nu ska jag kila..
Later.
Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0