Och så var den helgen avklarad

Det känns som helgen var över innan den ens hann börja. Den har dock varit väldigt bra och minst sagt välbehövd.

Idag har jag varit med Johanna i Kista. Hon shoppade och jag var smakråd. Hon hittade en hel del faktiskt och medans hon köpte plagg efter plagg höll jag hårt i mitt kort. Det är inte läge att lägga ner resten av lönen på kläder kan jag lova.

Nu ska jag hoppa in i duschen., för andra gången idag. Ni skulle sett mitt hår när jag vakande i morse! Det var i pricip en stor tovva mitt på huvudet. Helt omöjligt att borsta ut., så det enda raka var att duscha. Tre shampooneringar och en halv balsamflaska senare och mitt hår var som vanligt igen. Tack gode gud för det! 
Anyway.. efter duschen ska jag och pappis se på skräckfilm.  Mysis. Sen blir det suss,. hyfsat tidigt förhoppningsvis.




Det är Emmelie och jag på bilden. Jag saknar henne lite.
 

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0