Klänning och lilla fabijan

Åh vad irriterad jag är. Jag och mamma har letat balklänningsaffärer hela morgonen och vi hittar inte ett piss. Tanken var väl egentligen att jag skulle kolla upp igår vilka stället vi skulle åka till men det hann jag inte med helt enkelt. Vi hade planerat att åka mot jakobsberg och så men dock inte ända in till stan eftersom mamma inte skulle hinna det idag. Det slutade i alla fall med att vi har bokat tid på två ställen. Vi ska vara på ena stället klockan 16.00 och andra stället 19.00, och jag ställde klockan på 9 i morse!?
Det kommer nog sluta med att jag beställer en klänning istället. Det känns lite osäkert men jag vet inte. Känns som den bästa utvägen helt enkelt.........Dessutom är klännignen som jag kollar på helt underbar.

Förresten. Tänkte ta och göra klart en sak för er kära läsare. Nej, jag är inte tillsammans med Fabian. Jag är inte kär i Fabian. Jag satt inte i hans knä på bussen till Joar och mitt inlägg i bloggen för några dagar sedan var helt oseriöst.
Anlednignen till att jag säger detta beror på att Fabian sa till mig i lördags att några hade trott det. Sen frågade tre helt andra personer mig igår om det stämde. Dessutom frågade mamma ut mig för en vecka sedan vem sjutton killen på bloggen var. Så somsagt., till er som inte förstog det. Jag har inte en mapp på datorn som bara innehåller bilder på Fabian. Inte för att det skulle vara något fel på det men så är inte fallet helt enkelt ;).
För er som undrade, nu vet ni alltså.

/ Denice

Kommentarer
Postat av: Isa

Fan, äru seriös? Ta honom, sjukt het ju!

2009-04-10 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0