Trött och har huvudvärk

Wiggo åkte hem för ett tag sen, det gjorde även Denice så nu är jag ensam hehe. Kände redan tidigt på förmiddagen att jag började få migrän och nu har jag burit på Wiggo en massa så min nacke har ont. Men jag har tagit min medicin så nu känner jag att jag är trött och marlene var snäll och gav mig massage med min mirakel salva också, så nu kan man säga att jag enbart har en lättare huvudverk hehe.

Jag har dammtorkat i hallen och dammsugit ändå, fy jag blir så trött på hur det ser ut här hemma. Men så blir det när man bor ensam, jessica skulle få en chock om hon kom hem till mig och såg hur det såg ut haha. Hon har inte varit här på så länge och hon tyckte alltid de var så hemskt för jag städade alltid.. Saknar min vän förresten, träffar henne aldrig längre. Så jag tycker att jag och Denice får ta och återförenas med dom där små termiterna snart :)
 
Men nu mina vänner ska jag laga mat, det får nog bli köttbullar och makaroner hehe, sen ska jag se på en film och även om jag orkar baka en kladdkaka mummms!!




XO XO Emmelie


Kommentarer
Postat av: Dennis

ovanligt att läsa matinläggen av emmelie med kladdkaka o allt :P hihi tack för XOXO (A) love fomr OZ!

2009-04-23 @ 01:28:21
URL: http://kerimi.blogg.se/
Postat av: Emm

Tack för den :) Men den blev god ska du veta :D

Hoppas ni har det bra hälsa hänkiii!

2009-04-23 @ 10:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0