Sussais

Nu är det sovdags för mig.
Jag kom hem från mamma för sisådär två timmar sedan. Jag hann i prencip kliva innanför dörren innan mitt städryck bröt ut. Kännde bara att det var jätte stökigt överallt och började med andra ord storstäda. Inte nog med det., jag tvättade, smörjde och gjorde iordning alla mina skor. Diskade en kastrull och körde igång en tvätt i maskinen. Dock avtog städmotivationen efter bara 40 minuter så jag hann dessvärre inte med så mycket. Jag tröttnade helt enkelt och satte mig framför datorn istället.., Det var inte så bra för nu ligger det en bra hög med kläder på min säng, ett par påsar strödda över golvet och lite andra halvfärdiga grejjer. Tror att jag går och lägger mig i Jennilees säng som jag redan har spenderat de två senaste nätterna i.,, på så sätt kan jag överlämna städandet till morgondagen. Toppen.
Nu är det sovdags. Godnatt på er kära vänner.


D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0