Suss

Hej!

Jag har precis kommuit ut ur duchen och faktum är att jag ska gå och lägga mig nu. Kan ni tänka er det? Jag är så sjukt trött!. Gick upp klockan sex imorse och gick i skolan från åtta till ett. Direkt när jag slutade tog jag, julia, andrea och petra pendeln in till stan. Vi var på jackt efter en balklänning men det sög. Petra hittade en fin och Julia har redan fixat sin men för mig och Andrea är det kört.
Däremot hittade jag lite annat smått och gott. Jag köpte en studentklänning som jag tyckte var jätte söt. Sen åkte jag även hem med ett par glanstajts och två linnen. Toppen. Dessutom lämnade jag in ett par skor för omklackning idag. Det var verkligen på tiden alltså!
Jajaa. En snabb genomgång om dagen serrni.. Nu blir det suss.

Godnatt
D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0