sucker!!!

En fågel viska i mitt öra, att någon tycker att våran blogg är sjukt dålig. Hmmmmm säger jag då, jag och min lilla bissi bloggar inte för att ni ska känna att det ni läser får er på bra humör eller för att ni ska hoppa runt som små barn resten av dagen. Det är nog många andras mål med bloggen, men inte vårat. Vi skriver för att det började som ett skämt för ganska exakt ett år sen. Skulle jag haft den här bloggen ensam, hade ni aldrig sett en endaste sketet litet inlägg här kan jag lova. Jag gör det som en kul grej för mig och denice, vilket det faktiskt är för oss. Jag vet att det inte är en otroligt bra blogg, men samtidigt vem bestämmer hur en bra eller dålig blogg ska vara, undrar jag då? Passar de inte så sluta läs den :) Eller åtminstonde sluta klaga, för som många kanske vet så har jag stora öron och en förmåga att få veta mycket skvaller, det liksom bara drar sig till mig som en magnet. Som sagt Emmelie your one and only source into the scandalous lifes of Bålstas elite.

Förrsten har det aldrig slagit dig/er att vi faktiskt har släktingar långt borta eller kanske nära men som ändå vill veta vad vi gör eller hur vi tänker om saker, eller personer vi är med som tar kort och vill se dom, som vet att vi har en blogg och att dom förhoppningsvis kommer upp här, för vem vill inte se kort på sig själv?

Hur som helst här får du din inne lista


INNE
Deniceochemmelie.blogg.se


UTE
Peter




You know you love me XO XO Emmelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

ute: Emmelie

2009-04-10 @ 19:53:52
Postat av: Anonym

Ute: Emmelie

2009-04-10 @ 20:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0