Stressad och ledsen

Hej på er. Ja, rubriken säger väll allt. Jag är riktigt riktigt stressad när det gäller skolan, det är en massa saker som jag inte lämnat in än. Har pluggat lite idag iallafall, och väntar nu på att pappa ska hämta mig så jag kan åka hem och göra det värsta arbetet av alla. Får jag bara allt det klart, så ska jag återgå till pluggandet av teorin så att jag inte glömmer allt. Sen känner jag även att jag måste börja träna igen, jag tänkte en massa igår och det här funkar inte alltså jag får panik, jag vill inte se äcklig ut i sommar när man ska ligga på stranden. Nej nu får jag faktiskt ta och skärpa till mig, när jag känner att allting är lugnt så ska jag banne mig börja träna, det har jag bestämt mig för nu.

I helgen åker jag till Åland iallfall, på fredag och då hämtar pappa mig i skolan kl 1 så åker vi direkt till båten, så jag får fixa mig där och byta om och allt. Sen ska jag till någon av tjejerna och då ska vi spela ölspelet och sen gå till arken. På lördag ska jag se till att försöka träffa linda och umgås lite med farmor och farfar och sen på söndag vid 6 åker jag hem.
Känns som att jag knappt kommer träffa mit hjärta nått den här veckan, jag måste plugga och imorgon ska jag vara barnvakt och sen ska denice fixa sitt hår hos marlene och då ska jag vara där. Sen på torsdag har jag skola, sen måste jag packa och sen ska jag faktiskt träna halv 7. Sen på fredag åker jag ju. Kommer att sakna han fast det bara är några dagar.

Men det kommer iallafall bli super roligt att träffa pinko och sara och alla.

Förresten, ledsen det är jag egentligen inte. Bara det att i år är det första året någonsin i mitt liv som jag inte fått ett påskägg eller en påskhare i choklad :(

XOXO Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0