Städning på G

Hej! :) Hoppas att eran dag varit bra, det har iallfall min varit förutom att det är väldigt kallt här idag. Vaknade 07:30 men tog lite sovmorgon till 8:10 började kl halv 9 idag så det blev osminkat och håret i en pytte liten toffs med tanke på att jag har page frisyr haha men det går iallfall.

Efter skolan cykla jag hem för att my litle boo sa att han skulle spela fotboll, blev ju jätte stressad för han hade ju ingen nyckel plus att jag tycker inte om att han går från mig utan att jag får säga hejdå. Iallfall så jag var hemma inom 45 minuter ungefär och då skulle han plötsligt inte gå nehe okej tänkte jag men det gjorde ingenting för då var han ju bara kvar längre. Men sen när han sa att han skulle gå så tänkte jag bara yes äntligen, för då ville jag sova en stund :) Vilket jag iförsig aldrig gjorde.

Men nu tänkte jag att jag skulle ta och städa rummet lite, sen packa ihop lite saker som jag ska ta med till mamma och efter det ska jag nog sova tills min bror kommer och hämtar mig vid 7.

Inte riktigt såhär stökigt (gammal bild)



Ni får ha det så bra, så kanske jag skriver något lite senare!
XOXO Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0