Söndag

Godmorgon kära vänner.

Emmelie sov hos mig inatt och nu gör hon sig iordning för att strax dra iväg och kolla på dansuppvisning. Själv sitter jag i min pjamas och är lite nyvaken. Jag skulle också gå på dansuppvisningen då min kusnin ska vara med och dansa men jag är tveksam om jag verkligen hinner det. Nu ska jag ut och springa en sväng sen får jag se vad klockan är när jag kommer tillbaka helt enkelt.
Förövrigt blir det mest plugg idag., och sen kommer Johanna förbi en stund på eftermiddan. Mysis.
Sen ska jag även försöka spendera lite tid ute i solen. Underbart väder även idag., hoppas det håller i sig!

Hoppas ni haft en bra helg, det har jag haft.





Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0