Okej, ett snabbt inlägg.

Okej, ett snabbt inlägg. Jag ska upp om sisådär fem timmar och dessutom har jag prov imorgon. Inte bra alls.
Jag har precis kommit hem från jobbet och är egentligen döpigg., är på tok för upp i varv för att kunna somna men jag måste helt enkelt försöka.
Jaja.. jag jobbar inte imorgon. Det har blivit avbokningar vilket betydde att jag inte behövdes längre. Väldigt trist samtidigt som det är skönt. Det blir för sena kvällar ibland alltså. Hur som helst..  Det var super kul att jobba idag. Det var över tre veckor sen sist och det var kul att komma tillbaka. Däremot var ena min grupp engelska gäster så det var lite illa. För er som inte vet det så suger jag på engelska. Men det gick ju bra tillslut ändå..
Eftersom morgondagens jobbplaner blev inställda ska jag nog tillbringa den tiden till plugg ist. Det behöver jag verkligen.
Jaja nu blir det suss.  Godnatt på er kära vänner.


XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0