Men godnatt mupphead!

Nej nu jäklar måste jag skriva nått här i bloggen. Jag tycker ju det är roligt att dela med mig av mitt vardagliga liv. Jag har super mycket bilder på kameran från olika tillfällen, men tror ni jag orkar lägga in bilderna på datorn? Nej, de kan jag säga att det gör jag inte.. Har bilder från när jag varit och handlat från olika tillfällen, från när jag var hos marlene och från när jag var barnvakt åt wiggo igår. Men inget av det orkar jag lägga upp..

Måste bara säga att Denice precis kom med de stora beslutet, hon åker till Norrland på måndag. Fy så hemskt det känns egentligen. Det är jag som bryter den här traditionen känns de som, jag känner mig jätte skyldig till att jag gjort något fel. Men det är försent påtänkt såhär 4 dagar innan man ska åka. Plus att ofta jag ska vara helt utan Nisse hela lovet? Vi har nu inte setts på typ 2½ vecka minst. Det suger kan jag ju säga.

Jag och Nisse busar i norrland förra året, dock inte i år :(
X

Men nu ska jag faktiskt sova, för jag har verkligen jätte ont i huvudet och i förrgår tog min migrän medicin slut. Men får förhoppningsvis ny imorgon. Förresten ringde gulliga Cornelia mig idag och berättade att våran första lektion är inställd så vi börjar inte förens 20 i 12 imorgon, YES!
Snart kommer min efterlängtade pojkvän hem också, eller på lördag natt men det går fort!!

Godnatt alla hoppas ni sover gott och inte drömmer en massa mardrömmar, eller jag hoppas fan..
XO XO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0