Kul kul kul

Kul att det inte var en enda jävel som frågade vad det var som jag gjort som var så himla duktigt.Kul kul kul! 
Jaja., trots att ingen undrar tänkter jag berätta i alla fall.

Imorse var jag ute och sprang, ca 40 minuter och det var väldigt skönt och behövligt. Sen när jag kom hem började jag städa hela mitt rum. Jag städade väldigt grundligt så nu är det super rent. Förutom det, rensade jag garderoben, la över vissa plagg till en annan garderob och sorterade ut sånt som jag inte använder längre. Dessutom tvättade kläder och fixade en massa andra saker. Ja duktiga lilla jag!


Jaja. Nu ska jag gå och göra mig lite fin. Hörs senare.

Denice

Kommentarer
Postat av: Dennis

låter hurtigt du! ta med dig semlan nästa gång ;) :P :P :P

2009-04-19 @ 03:01:01
Postat av: nis

Du tror inte att jag har försökt med det ett x antal gånger ;)

2009-04-19 @ 22:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0