Känner mig lycklig

Hej allihopa :)
Så dålig jag blivit med uppdateringen i bloggen, får ta och skärpa till mig lite. Kan väll bara berätta att jag för ovanlighetensskull känner mig väldigt glad och allmänt lycklig. Det är riktigt vår väder, solen lyser, snön är borta och det kryllar av sommarkläder i butikerna. Sommaren är alltså påväg, sakta med säkert. Jag haft mycket tid för mig själv, de senaste veckorna inte gjort något speciellt alls, bara varit.. Så nu på fredag är ju studentfesten för både bålsta och enköping på joar och det ser jag verkligen fram emot. Att få hitta på nått roligt, jag vet redan vad jag ska ha på mig haha. Självklart plagg blir mina nya svarta skor, köpte även ett par nya skor idag för er som vill veta det. Egentligen rätt fula men ändå gulliga och jäkligt sköna. Sen ska jag faktiskt ha jeans tror jag och mitt beiga franslinne som jag verkligen gillar, men aldrig lyckats använda. Vem vet det kanske blir något helt annat sånt där kan man aldrig riktigt veta med oss tjejer.

Förresten så ringde Denice mig och sa nått i stil med.
denice- Alltså ååh seriöst norrland
jag- vadå vill du åka nu eller?
denice- aa alltså ibland är jag as taggad och liksom jag vill bara komma iväg och göra nått.
jag- aa men vi åker då, vi åker på måndag de spelar ingenroll för nu är jag van att vara borta från firat, men när kommer vi hem?
denice- måndag
jag- aha men det är ju hela lovet. nej men så van är jag inte, haha..

ledsen älsklings nisse men det är för sent påtänkt. Jag vet att det är våran grej, våran tradition att åka dit. Men det har varit för mycket velande att jag faktiskt struntar i det. Jag ska nästa helg ut med mina otroligt efterlängtade vänner på åland, så jag tror jag åker på tor och kommer hem på söndag och jag behöver komma dit och få leva livet lite, haha där vet man aldrig vad som kan hända tillsammans med sara och alla.


Bilder kommer jag att lägga upp så att jag ska få lida över att jag inte åker,
för såhär underbart brukar vi ha det



Såhär ser det alltid ut när vi 2 är tillsammans, ni ska
se resten haha.


Den här mössan köpte nissis i arjeplog :)

X



You know you love me XO XO Emmelie

Kommentarer
Postat av: nis

Åhh juuuustee min fina mössa, du tog den av mig så fort du fick chansen,. och nu är den borta.. :(

2009-04-01 @ 19:45:43
Postat av: Jackie

jaahhaa så såg det ut plus att det låg omkring stringtrosor över hela rummet också när jag träffade er för första gången :D komemr niihåg det att det var jag som första av boysen och skaka hand med er ^^ fatta du att det är ett år sen vi träffade typ :D

2009-04-02 @ 16:09:55
URL: http://drunkenjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0