Jag vet att du läser..

Precis, jag vet att du har sett vad jag skrev och det var ju huvudsaken så nu är jag nöjd. Jag anser iallfall att du är patetisk.  ville bara få ur mig det och nu när det är gjort så kan jag ju tala om hur det var för nisse att prova klänningen:)

Tänker inte avslöja hur klänningen såg ut, men nisse du var så fin i din klänning och med håret. Du kommer att se ut som den prinsessan du är!
Se jag kan vara snäll, jag är snäll, jätte snäll mot dom jag tycker om och Nisse henne tycker jag mycket om thihi.. Hon och hennes pappis har precis lämnat mig hos mamma, ska nu ut för att sitta med Marlene och Jörgen ute och se på när wiggo springer runt på gatan, så jag kommer väll få springa och hämta han hela tiden hehe.

Alltså jag har inga bilder här på den här datorn, och jag tycker det ser så himla tråkigt ut utan bilder. Så det får bli en tagen bild från google, och vad jag vill säga med det är jag väntar och väntar på att mina latextights ska ploppa ner i min brevlåda!! För dom är jäkligt heta, ni kan inte annat än hålla med mig här!?




XO XO Emmelie


Kommentarer
Postat av: nis

''Tänker inte avslöja hur klänningen såg ut, men nisse du var så fin i din klänning och med håret. Du kommer att se ut som den prinsessan du är!

Se jag kan vara snäll, jag är snäll, jätte snäll mot dom jag tycker om och Nisse''



Haha tack gullis! Men jag hoppas inte du säger det för att vara snäll utan för att du tycker det vetuu. ;)

2009-04-23 @ 20:03:21
Postat av: Emm

Jaaaaaaa såklart bissin!! :D

2009-04-23 @ 20:13:36
URL: http://deniceochemmelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem e patetisk??

2009-04-24 @ 09:01:58
Postat av: Emm

vem undrar? hon vet vem hon är

2009-04-24 @ 21:31:08
URL: http://deniceochemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0