Idag har jag inte gjort ett dugg

Godkväll

Idag har jag inte gjort ett dugg. Klev ur sängen klockan två då Emmelie kom inklampande genom dörren. Sjukt att jag låg kvar i sängen så länge. Jag gick och la mig innan tolv igår så det blir ca14 timmars sömn. Fast till mitt försvar var jag ju faktiskt uppe redan vid sju i morse. Var tvungen att kontrollera Jennilees resväska så hon inte skulle smyga iväg med något som inte tillhörde henne. Det gjorde hon givetvis ändå men inte med allt för mycket grejjer. Sedan sa jag även hejdå till dem såklart. Så sammanlagt var jag nog vaken i en timma eller något sådant.
Dessutom ringde Emmelie mig runt 11 i morse också. Fyra samtal och två sms. Jag svarade inte eftersom jag var så trött,. men det roliga är att hon säkerligen inte alls hade något viktigt att säga., då ett av smset endast innehöll ett hej och en glad gubbe. Inte nog med det, en och en halv timme senare ringde hon igen. Och sen vid tvåtiden kom hon förbi. Alltid lika trevligt att bli väckt såsådär 5000 gånger. Inte konstigt att jag inte gick upp förens två. 
Jaja. hur som helst.. Nu ska jag ner till mamma och äta middag. Det blir linssoppa tror jag. Great. Jag ska vara ärlig och säga att jag aldrig har smakat linssoppa,  jag har hört att det ska vara nyttigt men tror nog att det är mindre gott. Jaja. får se om det går ner.


Imorgon ska jag träffa Jessica en sväng. Det var på tok för länge sen vi sågs så det ska bli mysis.


Hörs senare

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0