Helgen

Hej!
Jag tänkte också dela med mig av helgens bilder. Jag fick rätt mycket kort faktiskt.
Emmelies finis hår



Markus och Fabijan


oj, johan


Alla ställde upp


Jag och Emmelie


Jag, Fabijan och Emmelie


Emmelie och markus

De var några av fredagens bilder..




Eftersom Emmelie redan har berättat om gårdagen så struntar jag i det.. Så här såg jag ut klädmässigt iaf.







Idag har jag inte gjort så mycket, var och red för ett tag sedan och det var super mysigt.
Nu sitter jag hos mamma och väntar på att Gossip girl ska börja.,  Kommer nog inte att blogga nå mer ikväll men jag hoppas att ni har haft en lika trevlig helg som jag har haft.


Lateer.
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0