Hejiiis

Hello!
Hoppas ni mår bra, jag känner mig lite seg, men det är bara för att jag låg kvar i sängen alldeles för länge. Har sett på Twilight idag åååh vad bra den var, jag bara rös i kroppen flera ggr. Jag förstår inte hur jag kan ha haft den på datorn ungefär 3 månader utan att se den. Plus att han är sjukt jävla het också, man blir ju nästan kär..

Han är hetare i filmen ;)



Iallfall nu fick jag ett ryck och kände bara att nej jag klarar inte av att vara ensam just nu, jag är sällskapssjuk och ska därför ta och gå hem till min mamma nu för att se på madagaskar 2 med min mamma och anders. Ska även svänga förbi Wiggo och pussa på han för jag saknar han jätte mycket, har inte träffat han på flera dagar.

Kan ju även passa på att säga nått om gårdagen, vad gjorde vi då?
Nisse glömde sin mobil här och jag ringde som fasen på hem telefonen, började fixa mig för att jag skulle gå och lämna hennes telefon, men mitt i allt ihopa så dyker hon upp här för att hämta den. Lagomt sommarkläd och glad, så vi bestämmer oss för att vi ska gå med alan till jonte, där jonte, jimmy, jocke, jimmys syster och killen jag inte vet namnet på var. Vi stanna dock inte så länge var inge vidare sugen på att sitta och vara social. så vi tog oss hem till nisse, där vi grilla, det var smaskens. Sen till jonte igen, där var det lite folk, men hade som sagt inte sovit då heller och jag tyckte faktiskt det sög. För jag drack inte, för det gör jag inte hela tiden direkt, sen var det jäkligt mycket grupperingar där, några satt och kolla på fotboll och aa det sög helt enkelt, jag var trött som fasen hade ju faktiskt bara sovit 4½ timme natten innan, eller snarare morgonen innan. Så tobbe och bante skjutsa hem mig och jag somna på en gång..

Men vi hörs kanske senare :)

XO XO Emmelie

Kommentarer
Postat av: nis

Aaah har du sett den nu!! Helt underbar ju!

2009-04-05 @ 18:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0