Hej och Hejdå

Hej.

Jag kom ut ur duschen för ett tag sedan. Det var en väldigt efterlängtad dusch kan jag lova! Oja! Jag red med Julia och Petra idag och vi var väldigt sega, vi var i stallet i flera timmar. Det var dock väldigt skönt eftersom solen sken. Hur som helst. Emmelie kommer över till mig och ska käka snart. Jag är inte hungrig och hade egentligen inte tänkt att äta något över huvud taget men så blir det ju uppenbarligen inte nu. Jag har ställt fram köttfärs i hopp om att den ska tina lite., tror vi kör på taccos eller något dylikt..

Det är något konstigt med mig idag. Jag känner mig nere och ledsen. Haha., Det är skit skumt för jag vet verkligen inte varför jag är nere men ändå så är det något. Extremt irriterande eftersom jag inte vet anldningen till mitt humör., då kan jag ju inte göra något åt det heller. Hm.,blir nog bättre tills imorgon.

Nu ska jag se på Gossip girl och sen ska jag försöka få igång nitendot så jag kan spela super mario.

Hejdå.
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0