Hej lilla bloggis

Hej lilla bloggis.

Idag har jag varit i skolan., från kvart över 8 till halv fem. Okej..jag erkänner, jag var lite sen så.. halv 9 då. Jag och Emmelie var tvungen att ta en senare buss då jag var tvungen att tvätta om mitt hår sisådär 20 min innan bussen gick. Det var jätte konsgit för jag tvättade det när jag vaknade. Jag använder nått blondbalsam skit som tydligen ska göra håret super mjukt och jätte glansigt. Det är typ som silver schampoo fast det är balsam. Sedan ska man inte tvätta ur när man duschat klart heller. Det ska tydligen räcka med att man kammar ur håret och sen är det bara att fixa det som vanligt. Men det kunde jag ju fet glömma. Efter första duschen blåste jag håret tort, plattade det, topperade och spayade. Jag hann inte mer än att spraya förens jag märkte att hela håret hade blivit jätte fettigt. Skit konstigt ju.. Jag har använt balsamet tidigare och då fungerade det utmärkt.
Hur som helst så blev det en till dusch.
Jaja.. efter skolan åkte jag hem till Emmelie. Marlene var där med Wiggo. Vi gjorde inte så mycket men det var mysis..



// Denice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0