HEJ BLOGGEN!!

Hej på er, åh vad jag tycker att det ska bli kul att blogga det var jätte länge sen haha... Tycker ni ska få lyssna på en massa jäkla skit egentligen, men vadå jag lär ju inte bry mig :D

hur som helst, i fredags åkte jag till Åland och kom hem igår kväll, tänkte då berätta lite kort om detta. Tog båten, var på åland kl 6 åkte direkt hem, fixa mig lite och sen kom Pinko och hämta mig, vi åkte då in till stan hem till Sari för att spela ölspelet och självklart prata vi en massa. Sen vid ungefär halv 12 ( halv 11 eran tid) Tog vi taxi till arken alltså utestället vi var på. Går in och dom leggar mig inte ens, blir lite smått besviken, för vafan har jag inte försökt tidigare då för? Jaja, jag var inte sådär jätte sugen på att dricka och festa, var jätte kul att träffa Sara och pinko och alla men jag var så trött så jag och Sari åkte hem till henne och sov efter ungefär en timme sådär haha yeah vad det skriker party om mig. Jag kan vara rolig om jag vill okej! Dagen efter kom pappa och hämta mig på morgonen och jag åkte hem och sov lite mera, sen på lördagkvällen åkte jag hem till Linda och vi satt och drack lite öl och vin tillsammans med hennes mamma och hennes kille. Åkte dock hem ganska tidigt den kvällen också, och igår var jag hos faster och fick min försenade födelsedagspresent som var en klocka, blev faktiskt jätte glad :) Sen gick båten hemåt och när jag varit här hemma i sverige i ca 15 minuter så kommer min efterlängtade pojkis och hämtar mig och då såg vi på söndagsparty med filip och fredrik, alltså jag älskar verkligen dom. Men jag kan inte säga att det här är bland det bättre dom gjort, hoppas att nästa veckas program är bättre! :)

Öl spelet, jag och Sari


Jag och min sara


Jag och pinko är gladis







XOXO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0