Godnatt på er gulligull

Så vare väl dags för mig att slänga in ett blogginlägg också.

Idag har jag varit ute på långpromenad med Jessica. Vi gick nästan i två timmar och det var super skönt. Det var roligt att träffas och vi hade mycket att prata om. Efter promenaden gick jag hem och väntade på att Johanna skulle komma. Hon dök upp vid sextiden om jag inte minns helt fel. Vi gjorde pannkakor, käkade och pratade. Mysis. Det var ett tag sedan jag träffade henne också så även det var såklart väldigt trevligt. Dock skulle hon upp och jobba tidigt imorgon så hon begav sig hemåt rätt tidigt. Det gjorde inte så mycket för jag har varit jätte trött hela dagen. Förstår inte hur det går ihop. Jag gör ju inget annat än sover känns det som. Jaja. hur som helst. Nu ska jag nog dra en film sen blir det suss.

Godnatt på er gulligull!

Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0