Godmorgon!

alltså jag börjar om 2 timmar och jag känner mig väldigt utvilad, det känns super skönt! Ikväll är ju studentfesten, jag slutar 16:45 så jag måste alltså hem och duscha och fixa mig snabbt som tusan. Så ska jag och Andréa hinna sitta och dricka och äta nått innan också. aa jag har 2 ½ timme på mig sammanlagt iallfall. Jag tror iallafall att det kommer bli riktigt roligt ikväll.


Alltså jag måste bara berätta om den sjukaste människa jag känner, Jakkrit Wikström jag tror ni var fler som tänkte på han haha. Han är ju en helgalen peson, de kan man inte komma ifrån. Men har man inte kul med han har man inte kul med någon haha. Han skickade sms till mig sent igår kväll och sa att jag skulle ringa, jag ringer och han vill berätta att Dennis tatuerar in sitt namn på honom.. Det är ju fan sinnessjukt, skulle Denice låta mig göra det eller tvärtom? NO WAY.. Jag drömde igår natt att jag hade tatuerat mig, en flagga och det var samma sak på flera ställen, alltså det var hemskt. När jag vakna blev det i reflex att jag var tvungen att titta. Haha men ingneting där tack och lov. Kan även passa på att svara han på hans komentar här. Ja jack nu var det exakt ett år sen vi träffades, haha tiden går fort när man har roligt, miss you !!


Het yes i know haha


Och för Denice, fuck you. Du vet att om din pappa åker till norrland i sommar så åker vi också iddi.. Du kan inte lura mig för jag ser igenom dig! ;)


XO XO Emmelie


Kommentarer
Postat av: jackie

Nåååå emmelie och denice när ska ni komma och göra tatttoooo på mig då? miss u guys asså! kommer tills thlm slutet av april om jag får ledig :D puss

2009-04-06 @ 18:34:09
URL: http://drunkenjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0