Gårdagen och såå


Igår var vi somsagt hos moster och åt påsk mat. Det var väldigt länge sen jag träffade moster, mormor och kusinerna så det var jätte mysigt. Däremot hade moster lagat sjukt mycket mat. I veckan har jag ätiit lite halv dåligt eftersom jag varit själv men igår tog jag minst sagt ingen all mat jag missat.
Förutom att käka så hoppade vi hopprep ute på gatan. Hehe.. sjukt länge sen jag hoppade hopprep och efter mycket övertalning lät Jossan mig prova. Dock vet jag inte riktigt vad som har hänt med min hopptekenik. Det såg mindre bra ut iallafall. 
Vi begav oss hem till mig runt nio tiden. Vi cyklade både fram och tillbaka till moster, vem hade trott det om Emmelie ;)















Jaajjaa.., Nu väntar jag på att Julia ska komma hem så vi kan åka till stallet någon gång.
Tanken var att jag skulle rida dressyr på banan men jag är dötrött. Jag lovar att det blir tidigt i säng inatt. 


Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0