Farmor och farfaris

Hej små vänner!

Idag har jag varit hos min farmor och farfar. Farfar fyllde 74 år så mycket grattis till honom! Jag övningskörde till farmor och farfar. Totte såg mig på vägen så ni kan fråga honom, jag var väldigt duktig, visst? :)
Vi fikade förövrig hos farmor och farfar, det var jätte mysigt. Jag tycker om att vara där plus att jag alltid får pengar av dem. Perfekt.
Jag är även pluggat idag. Jag har ett arbete som ska vara inne vid midnatt och det suger för jag orkar inte plugga.

Jag har bara pratat med nisse en gång på hela dagen idag. Jag ringde henne imorse men hon svarade inte. Sen när vi pratade för typ en timma sen så hann vi inte prata i mer än typ 10 min. Det känns lite konstigt.. måste nog ringa henne snart..:)


XOXO
Emmelie


Kommentarer
Postat av: totte

jomenvisst de e klart, bilen rullade på med kontrollerad fart. kanske dock lite föör sakta för min smak ;)

2009-05-03 @ 13:31:29
URL: http://regii.blogg.se/
Postat av: Emm

hahah de var ju nisse som skrev allt de där. Och jag brukar inte hålla hastigeterna, jag måste bara haft en väldans tur just då :D

2009-05-03 @ 13:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0