En kväll på Joar!

Hej haha nu har jag mycket skoj att berätta. Vi åkte till Enköping vid halv 8, bussresan var inge speciell eller de var väll trevligt och så, jag satt med andrés och tobbe och tog lite bilder.. Sen när vi kom fram så satt vi oss för att äta förrätten som var någon jätte äcklig smörgås, så jag tog en tugga och inge mer. Senare på kvällen hade vi lite tävligar mellan Enköping och Bålsta, haha det var riktigt roligt. Ena tävlignen var att man skulle dricka upp en tillbringare med vatten så fort som möjligt och bålsta vann, andra tävligen var att man skulle äta kex eller nått då vann enköping, 3 tävlingen skulle man äta cola snören, då vet jag inte riktigt vem som vann men jag tror det var Bålsta. Och sista grejen var att man med hjälp utan kläder skulle göra så många rader som möjligt hahah.. Enköping hade ju tema och var utklädda så det var ju lite fusk, dom hade ju långa rep och grejer. Vi hade endast våra kläder, men killarna gick ju in stenhårt för de där, speciellt johan som tog av sig precis varenda plagg och där stog han på scenen hahah.. Tyvär förlorade vi, men jag tycker helt klart vi var värda att vinna..


Det var också gemensam toalett där för tjejer och killar, men någon trögfattad jävla bitch fattade tydligen inte. Så hon står och skriker på några killar att dom ska ut för att det är tjejtoan, trotts att typ 6 stycken försöker få in i hennes äckliga huvud att det är gemensam toalett. Till slut lacka jag ju, kommer inte ihåg vad jag ska men hon blev ju rasande stog och sa ursäkta ungefär 5 ggr, med sitt fula face.. Jävla äckel ursäkta mig jag brukar inte säga såhär men hon var verkligen helt störd i hela huvudet. Börja säga att hon hatar småglin, trotts att hon inte var en dag över 20. Haha så jag och fabian satt och munnhögg lite mot den där.. Fabian blev även slagen i huvudet eller nått typ 7 ggr av någon tjej hahah, vad jag älskar han ibland..

När klockan började bli sådär 1 då orkade man inte längre, då sög det. Så jag gick hem till fabian som blivit utslängd för en skit töntig grej, för att han satt på en bänk på toaletten med en tom fickplunta i handen haha riktigt töntig vakt. Iallfall jag gick dit och fabiiis gjorde toast åt oss, det var mycket uppskattat måste jag säga, gud vad gott det var med mat i det tillfället. Sen inte så långt efter så begav jag mig till bussen och mötte alla, resan hem var lugn nästan alla var trötta. Sen åkte jag och nisse taxi från simhallen till mig sen sussa vi :)

// XO XO Emmelie

Kommentarer
Postat av: NAKENFIS

JA ÄR NAKENFISEN SOM NÄMNS I DENNA BLOGG PYSSPYSS <3

2009-04-04 @ 13:11:57
Postat av: Emm

haha vi har perfekta bilder på datorn :D

2009-04-04 @ 13:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0