Bloggen 1 år

Hej och hej och hej.

Igår lovade jag att jag skulle berätta en sak för er. Vet ni? Emmelie har redan avslöjat det! Tack Emmelie! Hur som helst.,
Vi har alltså bloggat i ett år idag. Det är helt galet alltså. Jag blädrade tillbaka och läste ett par inlägg i början av bloggen och man kan inte tänka att det gått så fort. Snart var det liksom ett år sen Jackie var här i bålsta första gången. Det är så jäkla svårt att tro.
Jag och Emmelie pratade förresten här om dagen om förra sommaren och lite så,. vi kom fram till att vi saknar våra bodensare. Lite synd att vi nästan aldrig ses faktiskt.

Jaja. Idag har jag somsagt varit i Jakobsberg med Emmelie. Hon köpte ett par skor och en hårfläta och jag köpte en topp. Hehe :)..

Nu ska jag duschis lite.

Have a nice night

Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0