Blir att sussa hos marlene och jörgen!

Godkväll mina vänner. Hoppas att ni mår bra, jag har idag pluggat och lämnat in 2 saker. Vilket känns skönt jag är dock långt ifrån mitt mål men jag har iallafall kommit en bit på vägen..

Idag har jag bråka med min far, orka han. Han sa men stick om det inte passar, min tanke var bara oh no you didn´t, men jo det gjorde han. Så jag ringer marlene säger kan du hämta mig. Jag tar mitt pick och pack och drar, sen slog det mig vart fan ska jag sova? haha jag  kan ju uppenbarligen inte sova hos min mamma efter min allergichock som jag fick inatt, det var läskigt. Så inatt ska jag sova hos marlene och jörgen i Emils säng, han är ändå uppe i norrland så det var ju tur. Nu hoppas jag bara på att Wiggo sover inatt, för imorgon börjar jag kl 8:15 :)

Nu har jag precis gett wiggo mat, fast han geggade mest.

Men nu ska jag ta och duscha, hoppas ni får en trevlig kväll.

Det var ingen liten pose jag drog till med men men ;)


XOXO Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0