Bästa bästa vänner



Vi är bästa bästa vänner. Nej inte bara bästa vänner. Bästa bästa vänner. Så bra vänner att bästa måste upprepas för att ni ska förstå hur bra vänner vi egentligen är.


Har ni haft väldigt nära vän som flyttat ifrån er någon gång? Ni svor på att eran vänskap skulle bli detsamma, men nu ett par år senare hörs ni knappt längre? Det har jag också haft. Jag saknar henne fruktansvärt mycket och hon kommer alltid vara min vän men det är inte samma sak längre.
Jag är rädd att någon annan av mina nära vänner någonsin ska flytta och det ska sluta på samma sätt, för de gör det vanligtvis. 
Med Emmelie är jag inte rädd, hon skulle kunna flytta 100 mil ifrån mig men på samma sätt skulle jag veta att vi kommer vara vänner för alltid.
Vi behöver varandra för mycket för att kunna vara utan varandra helt enkelt.

Du gör min dag Emmelie, alla mina dagar.


Bästa bästa vänner, visst E?




Kommentarer
Postat av: Emm

Naaw nisse du är bäst, bästa vän!! Lilla sötiiiis nissis... Nej kommer aldrig tappa kontakten med bisis...

2009-04-01 @ 22:42:11
Postat av: Emm

Vi ska vara allra bästa bästa vänner vi ska vara så som vänner känner för att vi ska vara allra bästa bästa vänner. na na na... Kan inte mera :) plus vet inte ens om jag sjöng rätt :D

2009-04-01 @ 22:44:38
Postat av: Jackie

jag då? trodde att jag var med också :S

2009-04-02 @ 16:11:22
URL: http://drunkenjack.blogg.se/
Postat av: Emm

hahah jackie du vet att du är våran vän, en bra vän. Men kom igen, lika bra vänner som jag och D blir ingen?

2009-04-02 @ 21:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0