Barnvakt / Irriterande människa

Hej nu är jag hemma med Wiggo, han sitter och leker med vatten. Alltid lika roligt att städa när han varit här, men det är bra för då måste jag ju göra det iallfall. Jag tänkte att vi ska se på hans favorit klipp på youtube med astrid lingdren sånger.

Iallfall idag började jag kl kvart över 8 så jag mötte Denice sen tog vi bussen, sen sluta jag kl halv 12 och hann då med bussen till firat, tänkte sova en stund men då vakna ju han och då kunde inte jag somna om när han lyssnar på musik och allt. så jag började kolla på en film som jag dock inte såg klart, får göra de en annan gång och nu sitter jag här med lilla älsklings wiggo, tror att denice kommer hit strax efter 4 också.

Så idag blir det att stor städa och göra pannkakor till mig och nisse sen blir det nog en kladdkaka också..

Vill även bara säga en liten sak, för vad vore bloggen utan mitt skitsnack och min ärlighet som inte alltid är så bra, men i det här fallet skiter jag fullständigt i det. Jag skrev att det var helt okej och att jag förstår, då var jag dock inte ärlig. För när jag sagt det ångrade jag mig direkt. Kom ihåg att det faktiskt var du som frågade mig igår om vi fortfarande ville ha de där, och okej om det inte skulle kännas lämpligt för DIG, det hade jag accepterat och förstått, men vad har den andra människan med den här saken att göra? Det handlar om att bebis skulle få den. Wiggo! Jag kan inte förstå, och skulle jag vilja skulle jag kunna ta tillbaka den när som helst, men så elak är jag inte mot dig. Men jag frågade för Wiggos skull och ingen annans. Men men jag förstår inte hur vissa tänker, det här var det sista du hör från mig, för nu har jag stått ut med tillräckligt mycket skit från er, jag lovade att jag skulle vara din vän och kom inte och säg att jag inte försökt men jag är trött på er båda. Förresten om det handlar om svartsjuka, jag har ett förhållande och jag skulle inte byta ut Firat mot någon annan kille i världen synd bara att du ska vara så otroligt trög och inte kunna tänka lite. Men som sagt det är för att det är din åsikt som kom in i bilden som jag blir sur.

Aja skit i er, jag förstår bara inte. Nu ska jag gå och umgås med den lilla pojken som jag älskar hur mycket som helst, han har förresten 7 tänder nu och har precis lärt sig gå.

En liten bild, tog en från blogg arkivet, jag är tydligen
den till vänster och nisse den andra haha.




XOXO Emmelie

Kommentarer
Postat av: totte

den vänstra va rätt lik dig emmelie =)

2009-05-03 @ 13:22:25
URL: http://regii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0