Balfrisyr och barnvakt

Hej! Just nu är jag hemma hos mig med marlene och denice, marlene gör provfisyrer till nisses bal som hon har den 5 juni. Så undertiden tar jag hand om Wiggo, vi lyssnar som vanligt på astrid lindgren sånger, de som spelar just nu är emi - du käre lille snickerbo hehe.

Jag hade utvcklingssamtal idag i skolan, och det var betydligt mycket bättre än i höstas. Så det var en väldans lättnad ska jag berätta för er. Sen gick jag och nisse och köpte första kulglassen för i år vi tog samma smaker, har ju inget bättre att berätta om så ni kan ju även få veta vilka smaker vi tog, för er som vill vara som oss alltså:) Det blev saltlakrits och melon, dock ingen bra kombination..

Sen när jag och denice kom hem till mig så tänkte jag att jag skulle diska upp all disk och dammsuga hela lägenheten, men det behövde jag inte för det hade firat redan gjort eller han hade diskat det var mycket disk också, han hade även gjort ett försök till att bädda sängen, haha så söt. Jag blev faktiskt jätte glad, och det var skönt att slippa men jag blev väldigt chockad hehe.. Så tack baby.

Klockan 18 så ska jag och Nisse och kolla på balklänningen igen, för att se om hon väljer den hon tänkt eller inte. Men nu måste jag ta hand om lilla Wiggo här innan han röjer hela lägenheten för mig. Ni får hade så bra : )

XO XO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0