Aaaaahh tjaa handsome

Hej!
Sorry för dålig uppdatering, jag har helt enkelt inte haft någon lust.

Idag har jag varit hos mormor och ätit lunch. Vi åt spagetti och köttfärsås och med tanke på att jag var kvar i skolan tills halv sex idag så var det bra tur att jag åt någon lunch. Annars hade jag avlidit. Förövrigt prövade jag en balklännign som mormor tagit med sig från Uppsala. Den var vit och hade uppfuggiga armar. Hehe, den föll inte mig i smaken så jag ska bifoga en bild längre ner. Den var även, som ni kommer att märka, väldigt stor för mig. Dock ska jag in till stan med tjejenra i morgon. Jag och petra ska på balklänningsjakt och Andrea och Julia ska följa med som smakråd tror jag. Det känns bra att utöka utbudet en aning.
Jaja, idag var tanken att jag skulle göra en provuppsättning av min balfrisyr men det blir inget. Vi flyttar de till nästa vecka istället., och det känns bara skönt för jag har ingen aning om hur jag vill ha det, det är verkligen svårt det där.

Haha hmm, kan tänka att vissa tycker att det är mindre roligt att läsa om mina tankar kring balen och så men ni får faktiskt stå ut.

Jag kan också tillägga att personen som kommenterade mitt HEJ inlägg gissade fel. Sorry men det var bara 10 fel, hejis räknades inte förstår du lilla vän :).


En stor klänning



En puffig klänning



XX Denice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0