10 april

Hej!


Jag ska fixa mig lite och sen kila ner till centrum. Det är fint väder ute va? Om jag ska vara ärlig har jag inte ens kikat ut genon fönstret ännu. Jaja. hur som helst., om vädret tillåter så ska jag promenera fram och tillbaka. Kanske förbi Emmelie en sväng också. Jaja, anlednignen till att jag ska ner till centrum beror på att jag måste köpa födelsedagspresent till min kusin. Hon fyller år på måndag men vi ska fira henne imorgon. Det blir väl jag och Emmelie som representerar vår familj eftersom varken mamma, pappa eller jennile kommer kunna vara där. Jaja, till saken. Vad köper man till ett 10årigt barn? Kläder är väl aldrig roligt om man är i den åldern. Sen leksaker? vad leker man med nät man är en 10årig tjejn? Dockor och såntdär är inte riktigt hennes stil. Dessutom tror jag att man vuxit ifrån det då. Nått spel kanske? Fast det känns inte heller riktigt rätt. Hmm. Jag smsade moster och frågade vad Josefine önskade sig och hennes svar blev: Hon blir glad för vad som helst! Åh tack moster, det hjälpte super mycket ... :) haha.
Jaja hur som helst, mamma fylller faktiskt år idag. Mycket grattis till lilla mammis! Det känns lite konstigt att hon inte är hemma så vi kan fira henne men jag litar på att Peder tar hand om henne.



Lilla lilla grattis mammis




Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0