Vad hände nu?

Vänta.. vad hände nu? Hur blev Emmelie helt plötsligt den som bloggar mest av oss? När slutade jag behöva tjata på henne för att hon ihuvudtaget skulle skriva ibland? Jaja skönt är det iaf,.. och roligt också för den delen! Men nu är det väl min tur att skriva ett par rader iaf. :) blir liksom inte rikigt ett jobb på något sätt. 

Vet inte rikigt vad jag ska säga mer än att det är sängdags för mig alldeles strax. Jag är super trött och jag har jobbat hela kvällen så förtjänar definitivt lite sömn. Imorgon börjar jag inte förens kvart över 12 så får lite sovmorgon också..,har tre lektioner sen ska jag åka hem och käka, sen direkt iväg till jobbet igen. Måste säga att jag känner mig rikigt nöjd över att jag jobbar så mycket nu för tiden. Tycker dessutom att det är super roligt så Jaja.. slänger upp en bild på mig och Semlanemlan och avslutar med att säga godnatt till er kära vänner..'(Hoppas föresten att Emmelie blir frisk snart så vi kan leka någon dag :) haha!..)



Sweet dreams gullisar

Kommentarer
Postat av: Emm

Jag är fortfarande inte bra, men de är värst på morgon och kvällen och skolan är jag ju i på dagen så ska se till att komma :) Miss you kis

2008-09-16 @ 10:03:16
URL: http://deniceochemmelieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0