I väntan..

I väntan på att vi ska komma fram till vad vi ska göra ikväll så tänkte jag blogga lite..

Först och främst ska jag berätta vad jag köpte i stan igår.,, Det blev alltså en svart skinjacka från Topshop, just när jag köpte den var jag lite halv nöjd men när jag kom hem och prövade den ordentligt blev jag rikigt nöjd. Sen blidde det en svart axelbadsväska,  svarta skinhandskar, en sjal/ halsduk, två mössor och lite örhängen( allt från Hm.. ) Sen två gråa tröjor från ginatricot, en turkos och röd sjal från något annat ställe.. 
Kanske kommer upp några bilder senare,,. pappa har nämligen avslöjat att jag får en kamera när jag fyller år satteeee :)

Jaja.. idag har jag varit i barkaby med pappa och köpt nya skor på Belle. Svarta pumps med skyhöga klackar., och trots att jag inte går i något annat än klackskor så måste jag erkänna att jag hade redigt ont i fötterna när jag kom hem därifrån. Haha! Sen handlade vi lite på Ikea innan vi åkte hem också., och till vår förskräckelse så har de redan börjar ställa fram jul grejjerna. Pinsamt om jag får säga det själv!  Sommarlovet slutade för lite mer än en månad sen och helt plötsligt ska det vara jul?!  Nej måste säga att de kunde ha väntar med julgranskulorna en månad till eller två.. 

Med de orden sagda ska jag nu kila iväg och fixa till mig lite och sedan dra ner till Emmelie.
 
Ha en trevlig lördagkväll vettja, för det ska jag ha!   / Nis


Kommentarer
Postat av: Emm

Ja de tror jag du hade : ) för de hade jag, vi vann iallfall på spelet :D

2008-09-21 @ 18:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0