Hejdär

Hej på er!
För er som missat det så fyllde jag 18 i måndags! 3 dagar och 18 underbara år har jag alltså levt nu. Känner mig rikgit stor faktist, rösträtt, körkort, krogen och allt.. ja jag klagar inte'! ;d

Min födelsedag började med att Emmelie överaskade mig hemma kl tolv på natten, då åt vi glass och mös lite runt köksbordet. Sen morgonen efteråt kom hon med frukost på sängen till mig. Tack så mycket älskade Emmelie! :D
Senare på eftermiddan åkte vi hem till mamma där vi käkade med släkten. Det blev tacco och marängsvish till efterätt. Supergott!
I pressent fick jag pengar, kamera, perfym, underkläder, prestentkort och lite ''vuxen grejer''. Av Emmelie fick jag High school musical on ice som är den 10 oktober i globen. Ska bli super roligt att åka dit så längtar redan nu:)
jaja.. efter middan åkte vi hem tillbaka till Emmelie där mina älskade vänner överaskade mig med tårta, kakor och massvis av ballonger. Vi hade super mysigt och blev verkligen jätte glad över överasknignen!

jaja, nu är det sovdags men slänger upp några bilder från måndagen lite senare :)



/ nis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0