Torsdag

Jahjaaa nu sitter jag här hemma hos Emmelie. Hon städar som vanligt och jag sitter och ser på :).  neääe jag brukar faktist vara snäll och hjälpa till fast idag orkar jag inte :) 

Jag var bara på en lektion idag, mådde inte alls bra så jag gick hem och vilade ett tag. Som tur är mår jag bättre nu och med tanke på att jag ska åka och jobba snart så är det väldans bra att jag frisknat till.
Jag har börjat jobba riktigt mycket på Aronsborg de senaste veckorna och ja trivs super bra. Och inte nog med det.. Emmelie åkte ner dit idag och frågade om de behövde extra personal, vilket de gjorde, så hon ska jobba tillsammans med mig idag!, Det ska bli jätte roligt! Jag tror att jag är mer exalterad än vad Emmelie är faktist., haha :)

Jaja, dags att gå och snygga till sig lite :) Hörs senaree! 

/nis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0